جواد نکونام سرمربی تیم معروف و بزرگ استقلال، طی صلاح دید خودش ۵ بازیکن استقلال را از لیست بازیکنان تیمش حذف کرد. جواد در حال آماده سازی تیمش برای لیگ جدید می باشد و در بازار داغ نقل و انتقالات در حال دریافت خروجی ها و ورودی های بازیکن می باشد. نکونام در حال آماده سازی تیمش برای لیگ جدید می باشد و در بازار داغ نقل و انتقالات در حال دریافت خروجی ها و ورودی های بازیکن می باشد.

فهرست دسترسی سریع

نقل و انتقالات باشگاه استقلال

نقل و انتقالات باشگاه استقلال

هم چنین وی مدعی است که تیم استقلال، تیم بزرگ و خوبی است و با چند خرید عالی می تواند مثل همیشه یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

او از ابتدای حضورش در استقلال چندین گزینه برای خرید مطرح کرد که خیلی از گزینه هاش خریدش با تیم های دیگر توافق کردند و ۳ خرید وی قطعی شد.

صحبت های شنیده شده براین است که قرار است نکونام یک بازیکن خارجی و هم چنین عارف غلامی را خریداری کند که در این صورت ۲ نفر باید از لیست فعلی استقلال خط بخورند.

از سوی دیگرجواد نکونام خواستار جذب بازیکنانی مثل تورس، سرجیو انریک آمتلر، و چند بازیکن خارجی دیگر است. که اضافه شدن اینها باعث ابهام در لیست خط خورده های استقلال می شود.

اگر فرضیات راجع به جذب غلامی و ۲ بازیکن خارجی درست باشد، نکونام باید ۴ نفر را از تمیش خط بزند.در این بین اسم نفراتی مثل حسین زاده و احمد زاده نیز به گوش می خورد.

این پنج بازیکن محمدرضا خالدآبادی، یاسین سلمانی، آریا برزگر، محمدحسین اسلامی و یک بازیکن دیگر هستند که تلاش‌ها برای پیوستن آنها به استقلال ادامه دارد.

بررسی خروجی ها:

از لیست ۲۰ نفره استقلال، با بازگشت سید حسین حسینی، علیرضا رضایی از تیم استقلال جدا می شود.جذب بازیکن خارجی منجر به حذف نفراتی مثل رمضانی، شهباززاده و نیک نفس، و حتی حامدی فر شود، این درحالی است که تکلیف مهری هم در استقلال هنوز مشخص نمی باشد.
شائبه ی جداشدن رمضانی و رضایی چون در تمرین شبانه استقلال حضور نداشتند، برای جدایی این دو قوی تر شده است.

هم چنین مرادمند پیشنهاد از تیم قطری داشته است که این هم یکی از گزینه های جدایی از استقلال می باشد.

رضا میرزایی هم رباط پاره کرده و از لیست استقلال به طور قطعی حذف می شود.