نوشیدنی های جادویی که قاتل چربی شکم است و استفاده درست و بجا از آنها شما را از ورزش های سخت و رژیم های طاقت فرسا برای آب کردن شکم نجات میدهد. لاغر کردن اندام بخصوص شکم و پهلو که چربی های زیادی را جذب و نگه میدارند کار سختی است و نیاز به تمرین های ورزشی مداوم و رعایت خورد و خوراک دارد اما خوردن یک نوشیدنی کالری سوز میتواند به شما کمک بسیار بکند تا مدت زمان زیادی احساس سیری کنید و انرژی هم برای انجام فعالیت روزانه و حتی ورزش داشته باشید. در ادامه روش لاغری با 5 نوشیدنی که هر کدام زمان خاصی برای مصرف دارند را برای شما عزیزان آورده ایم.

آب کردن شکم با نوشیدنی؛ 5 نوشیدنی در 5 وعده برای لاغری سریع?

آب کردن شکم با نوشیدنی؛ 5 نوشیدنی در 5 وعده برای لاغری سریع?

رژیم لاغری سریع با نوشیدنی

این نوشیدنی ها در روز شما را به وزن آیده آل خواهد رساند:

  1. خوردن چای سبز بصورت ناشتا باعث افزایش متابولیسم میشود.
  2. سرکه سیب در میان وعده چربیسوزی را به شدت افزایش میدهد.
  3. چای زنجبیل قبل از نهار باعث کاهش اشتها میشود.
  4. برای میان وعده تان نوشیدنی تخم کتان را انتخاب کنید.
  5. شب ها هم آب کرفس بنوشید.

بهترین نوشیدنی برای افزایش متابولیسم

ممکن است فکر کنید که آب در لاغری بی‌مصرف است، چرا که کالری ندارد! اما H2O حتی ویژگی‌های بیشتری دارد که آن را برای کاهش وزن بسیار مفید می ‌ند. محققان دریافته‌اند که مصرف انرژی در حالت استراحت (یا میزان کالری سوزانده شده در حالت ساکن) می‌تواند در عرض 10 دقیقه پس از نوشیدن آب حدود 24 تا 30 درصد افزایش یابد.

نوشیدن آب کافی به صورت روزانه می‌تواند هیدراتاسیون را افزایش دهد که می‌تواند به بهبود سطح انرژی و خلق و خوی کمک کند. علاوه بر این، نوشیدن آب قبل از غذا می‌تواند به شما کمک کند تا احساس رضایت بیشتری داشته باشید و به کنترل وعده غذایی و کاهش وزن احتمالی کمک کنید.

در واقع، بسیاری از مردم گرسنگی را با تشنگی اشتباه می‌گیرند. دفعه بعد که فکر می‌کنید باید یک میان وعده بخورید، ابتدا یک لیوان آب بنوشید و ببینید چه احساسی دارید.

چربی سوزترین نوشیدنی

در مقایسه با چای سیاه و سبز، قهوه با حدود ۹۵ میلی‌گرم در هر فنجان بیشترین کافئین را دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، کافئین محرکی است که می تواند میزان کالری سوزاندن شما را افزایش دهد. قهوه همچنین حاوی تئوبرومین، تئوفیلین و اسید کلروژنیک است، سه ترکیبی که بر متابولیسم اثر می‌گذارند.

آنتی اکسیدان‌های موجود در قهوه ممکن است به مهار التهاب نیز کمک کنند، که می‌تواند باعث افزایش وزن در برخی افراد شود. اما اگر خامه و شکر را به این نوشیدنی لاغری اضافه نکنید مطمئناً از فواید لاغری این نوشیدنی بهره خواهید برد. استفاده از مواد شیرین در کنار قهوه، ممکن است تاثیر بیشتری بر افزایش وزن به جای کاهش وزن داشته باشد.

متأسفانه، کیفیت کالری سوزی در قهوه نیز تا ابد باقی نمی‌ماند و با گذشت مقداری زمان بعد از مصرف این نوشیدنی، کالری سوزی آن متوقف می‌شود. بنابراین نمی‌توان زیاد به آن اعتماد کرد.

بهترین چای برای لاغری

نقش زنجبیل در کاهش وزن بیشتر مربوط به علائم معکوس است که اغلب افراد را از کاهش وزن باز می‌دارد. ‌به عبارت دیگر، چای زنجبیل رابطه مستقیمی با کاهش وزن ندارد، اما می‌تواند برخی از عوامل استرس زای بدن را که ممکن است مانع از کاهش وزن شما شوند، کاهش دهد.

به عنوان مثال، زنجبیل دارای آنتی اکسیدان‌ها و خواص ضد التهابی است که می‌تواند به جلوگیری از آسیب‌های قلبی عروقی و سایر عوامل استرس زا کمک کند. ‌به لطف ترکیبی به نام جینجرول، زنجبیل پتانسیل بهبود سطح قند خون و کاهش کلسترول «بد» را دارد. برخی تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که نوشیدن آب زنجبیل قبل از غذا می‌تواند به احساس سیری شکم شما کمک کند.