در این پست از سایت استار بورس STARBOURSE.IR آموزش طرز تهیه قهوهٔ دالگونا,دستور پخت آسان قهوهٔ دالگونا را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان دستور و آموزش طرز تهیه و پخت خوراکی و غذایی بسیار خوشمزه بنام قهوهٔ دالگونا را برایتان آماده کرده ایم.مواد اولیه طرز تهیه و پخت این غذا شامل مقداری پودر قهوه فوری ، مقداری شکر ، آب جوش ، شیر گیاهی ، مقداری یخ  و… که در ادامه هم اشاره هم با جزئیات بیان خواهیم کرد، می باشد. برای دیدن آموزش و طرز تهیه کامل و آسان پخت قهوهٔ دالگونا به صورت ساده و مختصر و مفید به ادامه مطلب مراجعه کنید. نظر خود را در مورد این غذا و خوراکی خوشمزه و لذیذ در قسمت دیدگاه ها برای ما بفرستید.           سایت استار بورس …                                                                                در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش نحوه تهیه قهوهٔ دالگونا. . .

iced dalgona coffee royalty free image 1586272836

میزان زمان تقریبی مطالعه: 40 ثانیه

قهوهٔ دالگونا

مواد لازم:

▫️پودر قهوهٔ فوری ۲ ق‌غ
▫️شکر ۲ ق‌غ
▫️آب جوش ۲ ق‌غ
▫️شیر گیاهی ۱ پیمانه
▫️یخ در صورت تمایل

 

 

???طرز تهیه???:

قهوه، شکر و آب جوش را در یک ماگ یا کاسه ریخته و با همزن برقی در حدی بزنید که کف کند و وقتی که ظرف را برگرداندید، نریزد. سپس آن را بر روی شیر گیاهی و به همراه یخ یا شیر گیاهیِ گرم سرو کرده و نوش جان کنید.

اگر همزن برقی ندارید می‌توانید از همزن دستی، چنگال و… هم استفاده کنید. فقط نیاز به زمان بیشتری دارید تا به نتیجهٔ دلخواه برسید.

 

 

منبع:شبکه آشپزی

آموزش طرز تهیه قهوهٔ دالگونا,دستور پخت آسان قهوهٔ دالگونا,قهوه دالگونا,قهوه دالگونا چیست,قهوه دالگونا با پودر نسکافه,قهوه دالگونا با بستنی,قهوه دالگونا با پودر کاکائو,قهوه دالگونا بدون شیر,قهوه دالگونا با اسپرسو,قهوه دالگونا با فرنچ پرس,قهوه دالگونا با شیر گرم,قهوه دالگونا با نسکافه,طرز تهیه قهوه دالگونا با اسپرسو,طرز تهیه قهوه دالگونا با فرنچ پرس,قهوه دالگونا با شیر داغ,طرز تهیه قهوه دالگونا با نسکافه

********************************