در این پست از سایت استار بورس STARBOURSE.IR ?آموزش طرز تهیه ژله بیسکویت,با این ترفند ها یه ژله خوشمزه درست کن!? را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان دستور و آموزش طرز تهیه و پخت خوراکی و غذایی بسیار خوشمزه بنام ژله خوشمزه را برایتان آماده کرده ایم.مواد اولیه طرز تهیه و پخت این غذا شامل پودر ژله آناناس 100 گرم، آبجوش و آب سرد از هر کدام يك پیمانه، بیسکویت ساده 16 عدد، شکلات چیپسی به ميزان لازم و… که در ادامه هم اشاره هم با جزئیات بیان خواهیم کرد، می باشد. برای دیدن آموزش و طرز تهیه کامل و آسان پخت ژله بیسکوییت به صورت ساده و مختصر و مفید به ادامه مطلب مراجعه کنید. نظر خود را در مورد این غذا و خوراکی خوشمزه و لذیذ در قسمت دیدگاه ها برای ما بفرستید.           سایت استار بورس …                                                                                در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش نحوه تهیه و پخت آسان و بی دردسر ژله خوشمزه. . .

862825 206 1

میزان زمان تقریبی مطالعه: 50 ثانیه

?ژله بیسکویت یه دسر سریع و بسیار لذیذ!

???????

 

مواد لازم:

پودر ژله آناناس 100 گرم
آبجوش و آب سرد از هر کدام يك پیمانه
بیسکویت ساده 16 عدد
شکلات چیپسی به ميزان لازم

???????

لوبیا چشم‌بلبلی 200 گرم خیس كرده
پیاز متوسط یك عدد خردشده
فلفل دلمه‌ای قرمز یك عدد خردشده
نمك و فلفل به میزان لازم
روغن به میزان لازم

 

?????????

 

???طرز تهیه???:

ابتدا پودر ژله را با آبجوش حل سپس آب سرد را اضافه نمايید. داخل قالب مورد نظر را آب سرد گردانده بیسکويت‌ها را در قالب بچینید و ژله مایع را کم‌کم داخل قالب ريخته و در یخچال به مدت شش ساعت قرار دهید تا دسر بسته شود. قالب را در آب داغ به مدت پنج ثانیه نگه دارید سپس در ظرف سرو برگردانید و اطراف آن را با شکلات تزیین کنید.

 

منبع:شبکه آشپزی

?آموزش طرز تهیه ژله بیسکویت,با این ترفند ها یه ژله خوشمزه درست کن!?,ژله بیسکویتی ساده,ژله بیسکویتی با شیر,ژله بیسکویت مجلسی,ژله بیسکویت,ژله بیسکویت با موز,ژله بیسکویتی لیوانی,ژله بیسکویت و بستنی,ژله بیسکویتی دو رنگ,ژله بیسکویتی خامه,ژله بیسکویت بستنی,ژله بیسکویتی موزی,ژله بیسکویتی طرز تهیه,ژله بيسكويتي,دسر ژله بیسکویتی,ژله بستنی بیسکویتی,دسر با ژله و بیسکویت و بستنی,دسر بیسکویت و ژله و بستنی,ژله با بستنی و بیسکویت,ژله بيسكوييت,ژله با بیسکویت پتی بور,ژله با بیسکویت پودر شده,ژله با بیسکویت,ژله با بیسکویت و خامه,ژله با بیسکویت ساقه طلایی,ژله با بیسکویت و موز,ژله با بیسکویت مادر,دسر ژله با بیسکویت پتی بور,دسر ژله با بیسکویت,ژله با پودر بیسکویت,دسر ژله بیسکویت,دسر ژله بیسکوییت,دسر ژله و بیسکویت,دسر با ژله و بیسکوییت,طرز تهیه ژله بیسکویتی,طرز تهیه ژله بیسکوییتی,طرز تهیه ژله بیسکویت,طرز تهیه ژله بیسکویتی ولنتاین,طرز تهیه ژله بیسکویتی ساده,طرز تهیه بیسکوییت ژله ای,طرز تهیه دسر ژله بیسکویتی,ژله بستنی با بیسکویت,ژله بستنی با بیسکویت ساقه طلایی,دسر ژله بستنی با بیسکویت,طرز تهیه ژله با بستنی و بیسکویت,انواع ژله بستنی با بیسکویت,ژله بستنی پرتقالی با بیسکویت,آموزش ژله بستنی با بیسکویت,ژله بستنی با بیسکویت پتی بور,ژله بیسکویتی

********************************