آموزش فیلتر کف حمایت قوی 30 روزه و 60 روزه در بازار بورس ایران

اگر به دنیال آموزش فیلتر کف حمایت قوی 30 روزه و 60 روزه در بازار بورس ایران و فیلتر برای پیدا کردن سهم های در کف حمایت 30 روزه و سهم های در کف حمایت 60 روزه و سهم های در کف حمایت 6 ماهه و یکساله هستید پیشنهاد میکنم این مطلب از سایت استار بورس را حتما ببینید …

آموزش فیلتر کف حمایت قوی 30 روزه و 60 روزه در بازار بورس ایران

فیلتر سهم های در کف حمایت 30 روزه

فیلتر پیدا کردن سهم های در کف حمایت 60 روزه بورس ایران

اگر می خواهید از بهترین فیلتر های بورس ایران در زمینه سهم های در کف حمایت 30 روزه و 60 روزه و 3 ماهه و 60 ماهه مطلع شوید در کانال تلگرام سایت استار بورس به لینک زیر عضو بشید و در صورت لزوم به آیدی تلگرام من در تلگرام پیام ارسال کنید …

کانال تلگرام آموزش بورس و نوسان گیری در بورس استار بورس

آیدی تلگرام : AZARBAIJAN10

فیلتر سهم های در کف حمایتی 3 ماهه و 60 روزه

فیلترها، از جمله فیلتر کف سه ماهه، ابزاری برای ساده سازی نظارت بر بازار برای کسانی است که در بازار سهام کار می کنند. فیلتر قیمت کف 60 روزه نیز یکی از فیلترهای مهمی است که می تواند سهام بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. تصور کنید می خواهید سهام هایی را که مستعد رشد در بازار سهام هستند شناسایی کنید. برای این کار نیازی نیست هر روز قیمت ها و صف خرید و فروش تمام سهام را بررسی کنید.

با استفاده از فیلترهای مهم بورس به راحتی می توانید سهام مورد نظر خود را جستجو کنید. در واقع فیلترها به شما این امکان را می دهند که نمادها را با ویژگی هایی که به دنبال آن هستید در میان نمادهای دیگر موجود در بازار شناسایی کنید. در زیر با فیلتر قیمت کف 3 ماهه آشنا می شوید.

آنچه در این مقاله می خوانید

1. فیلتر قیمت کف فصلی چیست؟
2. نحوه استفاده از فیلتر قیمت کف 60 روزه
3. خلاصه

فیلتر قیمت کف 3 ماهه چیست؟

هر کسی که با تحلیل تکنیکال آشنا باشد می‌داند که در بسیاری از موارد، شناسایی سهام‌هایی که قیمت‌شان به کف می‌رسد برای موفقیت بازار سهام بسیار مهم است. شاید شنیده باشید که گفته می شود یک سهم در کف قیمتی خود قرار دارد و در آستانه افزایش است.

در واقع بهترین زمانی که می توانید سهام بخرید زمانی است که سهام در کف قیمتی خود قرار دارد و می توانید از فیلترها برای شناسایی این گونه دیدگاه ها استفاده کنید. در این زمان است که سرمایه گذاران حرفه ای می توانند با خرید سهام با قیمت های پایین از بازار سود ببرند.

حال چگونه باید سهامی با کف قیمتی پیدا کنیم؟

اینجاست که استفاده از فیلتر قیمت کف سه ماهه مفید است. با استفاده از این فیلتر می توانید در بازه زمانی 60 روزه یا سه ماهه در بورس تهران با قیمت پایین ترین سهام را جستجو کنید. به این ترتیب، بهترین زمان ممکن را برای ورود به چنین سهامی با استفاده از این فیلتر مهم بازار سهام خواهید داشت. در ادامه با نحوه استفاده از این فیلتر آشنا خواهید شد.

نحوه استفاده از فیلتر قیمت کف 60 روزه

برای استفاده از فیلتر کف سه ماهه کد فیلتر انتهای این مقاله را در قسمت ساعت وب سایت tsetmc کپی کنید. البته برای استفاده از برخی فیلترها باید قالب های شخصی در Stock Watch ایجاد شود. برای ساختن یک قالب شخصی، موارد زیر را انجام می دهیم:

ابتدا وارد سایت tsetmc شوید و بر روی گزینه‌ای که در تصویر زیر نشان داده شده کلیک کنید.

فیلتر سهم های در کف حمایتی بورس برای شناسایی سهام در کف حمایت 60 روزه

فیلتر کف قیمتی سه ماهه (دیده بان بازار بورس)

در این قسمت برروی گزینه شماره 1 (قالب نمایش) کلیک کنید. سپس با مشاهده کادری که در تصویر زیر مشخص شده برای ساخت قالب شخصی برروی گزینه شماره 2 (ساخت قالب) کلیک کنید.

فیلتر سهم های در کف حمایتی بورس برای شناسایی سهام در کف حمایت 60 روزه

ساخت قالب شخصی

مطابق تصویر زیر یا به دلخواه خود قالب سفارشی برای فیلتر تعریف نمایید. با توجه به استفاده cfield در فیلتر در تعریف قالب شخصی خود حتما این مورد را لحاظ نمایید.

اجرای قالب شخصی در فیلتر

پس از تعریف بخش های مهم و لازم در قالب شخصی بر روی گزینه ذخیره قالب شخصی کلیک نمایید. پس از ایجاد قالب برروی گزینه شماره 3 (شخصی) کلیک کنید تا قالب ایجاد شده در فیلترها اجرا شود.

جمع‌بندی

با استفاده از این فیلتر سهم‌هایی که به کف قیمت خود در بازار بورس رسیده اند نشان داده می شود. سهم‌های معرفی شده در این فیلتر در کف 60 روزه قابل مشاهده هستند.

اما می‌توانید با تغییر عدد 60 در خط ششم فیلتر زیر مدت زمان کف قیمتی را افزایش یا کاهش دهید.

فیلترهای زیر بعنوان کد فیلتر کف قیمتی سه ماهه در بازار بورس مورد استفاده قرار می گیرد.

true==function()
{
var MinPrice=function(){
var min=[ih][0].PriceMin;
var ipos;
for(ipos=0;ipos<60;ipos++)
if(min>[ih][ipos].PriceMin)
min=[ih][ipos].PriceMin;
return min;
};
if((pl)<MinPrice())
{
return true;
}
else
{
return false;
}
}()

کد زیر نیز بعنوان فیلتر کف قیمتی 3 ماهه مورد استفاده قرار می گیرد.

true==function()
{
var MinPrice=function()
{
var min=[ih][0].PriceMin;
var n;
for(n=1; n<59; n++)
if(min>[ih][n].PriceMin)
min=[ih][n].PriceMin;
(cfield0)= min;
(cfield1)=(pc)-min;
(cfield2)= Math.round(((pc)-min)/(pc)*100*100)/100;
return min;
};
if((cfield2)<3 && MinPrice() !=0)
{
return true;
}
else
{
return false;
}
}()

فیلتر زیر کف قیمت 60 روزه (سه ماهه) به همراه تزریق نقدینگی می باشد.

(Math.min( [ih][1].PriceMin , [ih][2].PriceMin , [ih][3].PriceMin , [ih][4].PriceMin , [ih][5].PriceMin , [ih][6].PriceMin , [ih][7].PriceMin , [ih][8].PriceMin , [ih][9].PriceMin , [ih][10].PriceMin , [ih][11].PriceMin , [ih][12].PriceMin , [ih][13].PriceMin , [ih][14].PriceMin , [ih][15].PriceMin , [ih][16].PriceMin , [ih][17].PriceMin , [ih][18].PriceMin , [ih][19].PriceMin , [ih][20].PriceMin , [ih][21].PriceMin , [ih][22].PriceMin , [ih][23].PriceMin , [ih][24].PriceMin , [ih][25].PriceMin , [ih][26].PriceMin , [ih][27].PriceMin , [ih][28].PriceMin , [ih][29].PriceMin , [ih][30].PriceMin , [ih][31].PriceMin , [ih][32].PriceMin , [ih][33].PriceMin , [ih][34].PriceMin , [ih][35].PriceMin , [ih][36].PriceMin , [ih][37].PriceMin , [ih][38].PriceMin , [ih][39].PriceMin , [ih][40].PriceMin , [ih][41].PriceMin , [ih][42].PriceMin , [ih][43].PriceMin , [ih][44].PriceMin , [ih][45].PriceMin , [ih][46].PriceMin , [ih][47].PriceMin , [ih][48].PriceMin , [ih][49].PriceMin , [ih][50].PriceMin , [ih][51].PriceMin , [ih][52].PriceMin , [ih][53].PriceMin , [ih][54].PriceMin , [ih][55].PriceMin , [ih][56].PriceMin , [ih][57].PriceMin , [ih][58].PriceMin , [ih][59].PriceMin ))> ( ( Math.min( (pmin) , [ih][1].PriceMin , [ih][2].PriceMin , [ih][3].PriceMin )) ) &&
(tvol) >= (bvol) &&
(tvol) >200000

کلمات کلیدی :,,,فیلتر کف حمایتی,فیلتر کف حمایتی فیبوناچی,فیلتر کف حمایتی 60 روزه,فیلتر کف حمایتی ۳۰ روزه,فیلتر کف حمایتی قوی,فیلتر سهم های در کف حمایتی,فیلتر سهم های کف حمایتی ,کف حمایتی بیت کوین,کف حمایتی در بورس چیست,کف حمایتی چیست,کف حمایت اجتماعی,فیلتر کف حمایتی,فیلتر کف حمایتی فیبوناچی,فیلتر کف حمایتی 60 روزه,فیلتر کف حمایتی ۳۰ روزه,فیلتر کف حمایتی قوی,فیلتر سهم های در کف حمایتی,فیلتر سهم های کف حمایتی,فیلتر حمایت قوی,فیلتر حمایت و مقاومت,فیلتر حمایت و مقاومت در تریدینگ ویو,فیلتر حمایت و مقاومت سهام,فیلتر حمایت و مقاومت سهم,فیلتر نقاط حمایت و مقاومت سهم,فیلتر تشخیص حمایت و مقاومت,فیلتر خط حمایت و مقاومت,فیلتر محاسبه حمایت و مقاومت,فیلتر بورس حمایت و مقاومت,فیلتر حمایت مقاومت,فیلتر حمایت,فیلتر حمایت استاتیک,فیلتر حمایت حقوقی,فیلتر حمایت 30 روزه,فیلتر حمایت یک ساله,فیلتر حمایت هفتگی

——————————————–

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس