در این پست از سایت استار بورس اخبار جدید محمدرضا گلزار,جدیدترین اخبار امروز محمدرضا گلزار را قرار دادیم . اخبار و حاشیه های جدید محمدرضا گلزار و همسرش …

اخبار جدید محمدرضا گلزار,جدیدترین اخبار امروز محمدرضا گلزار

رویاروی جالب یک موتور با محمدرضا گلزار و BMW میلیاردی‌اش

رفتار بسیار زیبا و متین رضا گلزار بازیگر سینما که با خودرو شخصی اش در خیابان های تهران در حال تردد بود و با یک موتور سوار مواجه شد را ببینید.

عکسی جالب از کودکی محمدرضا گلزار با پیراهن تیم خاص

فیروز کریمی بخش عمده‌ای از دوران بازی خود را در تیم پاس تهران گذراند و حتی مهم‌ترین افتخار مربیگری‌اش یعنی قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا هم به همراه این تیم رقم خورد. این تصویر هم مربوط به دوران بازی فیروز کریمی در پاس است و نکته جالب حضور محمدرضا گلزار که آن زمان کودک بوده در کنار کریمی است.

عکسی جالب از کودکی محمدرضا گلزار با پیراهن تیم خاص فیروز کریمی بخش عمده‌ای از دوران بازی خود را در تیم پاس تهران گذراند و حتی مهم‌ترین افتخار مربیگری‌اش یعنی قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا هم به همراه این تیم رقم خورد. این تصویر هم مربوط به دوران بازی فیروز کریمی در پاس است و نکته جالب حضور محمدرضا گلزار که آن زمان کودک بوده در کنار کریمی است.

نکته عجیب در عکس رضا گلزار در تخت خواب

محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران که در برج خلیفه امارات سکونت دارد، تصویری از خود در کنار گربه‌اش منتشر کرد. نکته عجیب ماجرا اینجاست که او روی گربه خود پتو کشیده که این اقدام از دید کاربران دور نمانده است.

اخبار جدید محمدرضا گلزار,جدیدترین اخبار امروز محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار با پانتولیگ به تلویزیون می‌آید

فرحانی تهیه کننده مسابقه پانتولیگ گفت:به زودی فراخوان حضور شرکت کنندگان در این مسابقه آغاز خواهد شد.

جواد فرحانی تهیه‌کننده درباره مسابقه پانتولیگ گفت:این روز‌ها در مرحله پیش تولید برنامه پانتولیگ هستیم و این برنامه، یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن، شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم کننده با هم رقابت می‌کنند.

وی افرود: اجرای برنامه به عهده محمدرضا گلزار است و به زودی فراخوان حضور شرکت کنندگان در این مسابقه آغاز خواهد شد و علاقمندان می‌توانند در این مسابقه حضور پیدا کنند.

توضیحات مهم درباره بازگشت محمدرضا گلزار و رشیدپور به آنتن تلویزیون

معاون سیما در پاسخ به سوالی درباره بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون گفت: هنوز چیزی درباره بازگشت چند بازیگر قطعی نشده است؛ نمی‌توانیم در همکاری چهره‌ها با صداوسیما همه را با یک چوب بزنیم.

محسن برمهانی امروز – شنبه ۲۱ مرداد- در آیین تجلیل از خبرنگاران اعلام کرد: در چند ماه اخیر جامعه درگیر جنگ شناختی و آسیب شده است. ترکش‌هایی از این جنگ به همه ما خورده است. نمی توانیم همه چهره ها را با یک چوب بزنیم. چون هر کدام یک فرد متفاوت هستند.

وی افزود: برای مثال فردی با نظام عناد داشته و هدفش چیزی جز مصلحت مردم بوده است؛ یکی به یک جمع بندی رسیده که الان فهمیده اشتباه کرده است. در سال ۸۸ هم این موارد را داشتیم. کارشناسی از یک شبکه با یک نفر صحبت و مذاکره کرده است و بنده هم درجریان هستم.

وی ادامه داد: جامعه انقلابی که نگران هستند بدانند که صداوسیما خلاف مصلحت های کشور حرکت نمی کند. کسی که خیانت کرده باشد را قرار نیست وارد فضای صداوسیما کنیم. چون صداوسیما سکویی است که مردم به آن اطمینان دارند.

طی روزهای گذشته، انتشار خبر غیررسمی تولید برنامه‌هایی با حضور محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور در تلویزیون، موجی از بازتاب‌ها را به همراه داشته است. عده‌ای از حضور این دو چهره معروف، استقبال کرده و عده‌ای دیگر نیز آن را برنتافتند و مخالفت خود را اعلام کردند.