برای از بین بردن شکم و پهلو به طوری که تا تخت شدن شکم پیش بروید این رژیم فوق العاده را امتحان کنید، و اما چگونه؟! کافیست فقط خیار را به سبد غذایی خود اضافه کنید و شروع به گرفتن این رژیم فوق العاده کنید. برای صبحانه کافیست 200 گرم خیار را در ماست کم چرب مخلوط کرده بدون شکر میل فرمایید و اگر احساس گشنگی کردید می توانید سیب بخورید. برای نهار کافیست یک بشقاب بزرگ خیار و سه تیکه نان خشک را مخلوط کرده و بخورید و میتوانید مواد دیگر هم به آن اضافه کنید.

رژیم خیار

یا می توانید 300 گرم سیب زمینی را جوشانده  به آن خیار اضافه کنید و با تکه های نان میل بفرمایید و چای و قهوه خود را د راین یک هفته بدون شکر و قند مصرف کنید. روش دیگر این رژیم سه تیکه نان خشک و 15 گرم گوشت سفید را با دو عدد تخم مرغ و 150 گرم ماهی تن و دو عدد سیب زمینی متوسط مخلوط کردهع و میل بفرمایید.

در میان وعده هایتان شیک خیار بخورید. طرز تهیه شیک خیار به این صورت است که یک عدد خیار یک مشت اسفناج و 20 گرم بادام یا گردو را به آن اضافه کرده و در آن زنجبیل بریزید و یک عدد سیب را به آن اضافه کرده مخلوط کنید.

این معجون چربی سوز قوی بوده و بسیار مقوی می باشد. برای شام خود از 300 گرم میوه استفاده کنید و در خوردن میوه ها منعی وجود ندارد. اگر بیماری خاصی دارید با نظر پزشک این رژیم فوق العاده را بگیرید.