در این پست از سایت ثبت نام جدید ایران خودرو کی شروع میشود,ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت کی آغاز می شود را قرار دادیم . شرکت ایران خودرو در ثبت نام جدید خود تعدادی از خودروهای خود را برای فروش گذاشته است . ثبت نام جدید ایران خودرو در اردیبهشت سال 1402 کی شروع می شود و کی آغاز می شود ؟ تاریخ و زمان و ساعت و روز دقیق شروع و آغاز ثبت نام جدید ایران خودرو در اردیبهشت سال 1402  و زمان پایان و اتمام ثبت نام ایران خودرو …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با تاریخ و زمان شروع و پایان ثبت نام جدید ایران خودرو در سال 1402 …

تاریخ و زمان و شرایط ثبت نام ایران خودرو 16 اردیبهشت 1402 :

شرکت ایران خودرو از تاریخ 16 اردیبهشت از طرح خودرویی خود رونمایی و 7 محصول پرطرفدار خود را مجددا در بازار عرضه می کند.

اگرچه ایران خودرو اعلام کرده بود در مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو شرکت نمی‌کند اما قرار است در تاریخ 16 اردیبهشت از طرح خودرویی خود رونمایی کند و 7 محصول پرطرفدار خود را مجددا در بازار عرضه کند.

اما شرایط ثبت نام ایران خودرو چیست؟

طرح جدید فروش ایران خودرو تنها مربوط به مادران دارای دو فرزند و بیشتر است و افراد عادی را در بر نمی‌گیرد. بر این اساس، ایران خودرو در نظر دارد که بر اساس طرح جوانی جمعیت، 7 خودروی پرطرفدار خود را عرضه کند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو چیست؟

به گزارش تجارت نیوز، قرار است در تاریخ 16 اردیبهشت ماه دومین مرحله از طرح فروش یکپارچه سامانه خودرو برگزار شود. اما از چندی قبل ایران خودرو اعلام کرد که در این مرحله شرکت نمی‌کند و اکنون هم اعلام کرده که طرحی که در 16 اردیبهشت ماه اجرا می‌شود، طرح پیش فروش 7 محصولی است که قرار است در قالب طرح جوانی جمعیت انجام شود.

بر این اساس تنها مادرانی که از تاریخ 8 آبان 1400 به بعد دارای فرزند دوم و بیشتر شده باشند می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو شرکت کنند.

کدام خودروها در طرح پیش فروش ایران خودرو عرضه می‌شود؟

در طرح پیش فروش ایران خودرو، 7 محصول عرضه می‌شود. دناپلاس اتوماتیک، پژو 207 دستی سقف فلزی، پژو 207 اتوماتیک، سورن پلاس بنزینی و دوگانه‌سوز و هایما اس 7 و اس 5 اتوماتیک در این طرح عرضه می‌شود.

جزئیات دومین مرحله از پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۲ + جدول

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نموده‌اند و اسامی ایشان به‌عنوان بخش سوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران‌خودرو پیامک ارسال گردیده است، می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام نمایند.

ایران خودرو ثبت نام پیش فروش محصولات (طرح متقاضیان عادی، از طریق اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو) را در اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز کرد.

ثبت نام محصولات ایران خودرو برای کاربران واجد شرایط در سامانه یکپارچه فروش خودرو ادامه دارد.

ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو ایران خودرو

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند، اسامی آنها به عنوان بخش دوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برایشان توسط ایران خودرو پیامک ارسال شده، می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.

زمان ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو

ثبت نام برای متقاضیان واجد شرایط تا روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

ورود به سامانه یکپارچه خودرو

آدرس اینترنتی سامانه یکپارچه خودرو، https: esalecar.ir است.

شرایط عمومی بخشنامه ایران خودرو

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند، اسامی آنها به عنوان بخش دوم اولویت اول پیش فروش به این شرکت اعلام شده و برای آنها توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده می‌توانند در این بخشنامه نسبت به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

حداقل از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماه است.

ثبت نام متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (و دارای تاریخ اعتبار) الزامی است.

انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در اولویت بندی به اشخاص ثالث (حتی به صورت وکالتی) ممنوع است.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی و برای واریز وجه، لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود استفاده کند.

به استناد بند ۷ ماده ۴ مصوبه ۵۴۳ شورای رقابت، سند فروش خودرو در ازاء مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو خواهد بود. ضمناً هزینه ترهین بر عهده متقاضی است که هزینه آن در هنگام واریز وجه خودرو از متقاضی دریافت می‌شود و هزینه فک رهن در هنگام انقضاء مدت ترهین با ثبت درخواست در سایت ایران خودرو و پرداخت هزینه فک رهن به مبلغ اعلامی درآن زمان دریافت و سند از رهن خارج می‌شود.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

ثبت نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.

فرد انتخاب شده، باید در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام کند.