ارز دیجیتال پای نتورک چند سالی است که به صورت رایگان و از طریق گوشی های موبایل استخراج می شود و گفته می شود که بیش از 35 میلیون نفر در سراسر جهان در حال استخراج ارز پای نتورک هستند . هنوز پای نتورک قیمت گذاری نشده است ولی اواخر سایت کوین مارکت کپ این ارز دیجیتال را با قیمت 300 دلار ثبت کرد . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با پیش بینی قیمت ارز دیجیتال PI NETWORK پای نتورک در سال 2023 تا 2030 …

ماجرای قیمت گذاری پای نتورک در دی ماه سال 1401 چیست؟

در آخرین روزهای سال 2022 اخباری خوشحال‌کننده برای کاربران بی‌شمار اپلیکیشن موبایل پای نتورک منتشر شد

این ارز سرانجام در چند صرافی ارز دیجیتال قیمت گذاری شده و مبادله می‌شود!

اما صبر کنید! با بررسی دقیق موضوع و در نظر گرفتن اطلاعیه‌ای که سازنده نرم افزار موبایل Pi Network منتشر کرده، متوجه می‌شویم اصل ماجرا چیز دیگری است

و این رمز ارز که به نام پای نتورک تعیین قیمت شده، همان چیزی نیست که نرم افزار Pi Network به کاربران می‌دهد!

پنجشنبه 8 دی ماه، صرافی هیوبی اعلام کرد رمز ارز PI را لیست کرده است.

این ارز دیجیتال طی 24 ساعت پامپ و دامپ عجیبی را تجربه کرد، به طوری که بعد افزایش تا 330 دلار، خیلی زود به حوالی 230 دلار برگشت.

این اتفاق تنها طی یک روز رخ داد.

در 24 ساعت اولیه لیست شدن و قیمت گذاری ارز پای نتورک رشد آن حدود 540 درصد بود.

این در حالی است که سازنده اپلیکیشن موبایل Pi Network از لیست شدن رمز ارز مربوط به آن در صرافی‌‌های رمز ارز ابراز بی‌اطلاعی کرد و درباره این اتفاق هشدار داد؛ مراقب باشید،

چیزی که در صرافی هیوبی خرید و فروش می‌شود آن ارز دیجیتال PI که صبح به صبح با لمس نرم افزار Pi Network دریافت می‌کنید، نیست.

نمودار پای نتورک در کوین مارکت کپ – دی 1401

بعد از این که صرافی‌ هیوبی و XT.com اقدام به افزودن توکنی به نام PI کردند، قیمت پای نتورک (مثلا این ارز) در یک بازه زمانی کوتاه چند صد درصد رشد کرد.

دومین صرافی که برای پای نتورک تعیین قیمت کرد، در ادعایی عجیب گفت یک سری مسابقات معامله‌گری را با همکاری سازنده Pi Network ترتیب خواهد داد.

در ادامه، کاربران متعدد اپلیکیشن موبایل پای نتورک به خاطر قیمت گذاری این رمز ارز تلاش کردند تا توکن‌های به دست آورده داخل نرم افزار را به فروش برسانند.

آن‌ها تصور می‌کردند در حالی که قیمت PI پامپ می‌شود، بقیه در حال فروش و کسب سود هستند،‌ اما آن‌ها بی‌نصیب مانده‌اند!

اما واقعیت چیز دیگری بود و خوشبختانه خیلی زود روشن شد.