یک پسر جوان ایرانی با پیرزن ۹۰ ساله در انگلیس ازدواج کرد. بارها شده که اختلاف سنی در ازداوج افراد معروف سوژه خبرها شده، اما اختلاف سنی به هیچ عنوان نمی تواند خوب یا بد قطعی باشد، با این حال اختلاف سنی هم حد و مرزی دارد. به نظر من اختلاف سنی بیشتر از 10 سال خطرآفرین است اما لزوما همیشه اینطور نمی تواند باشد. اختلاف سنی معکوس کمی شرایط را بدتر می کند و درواقع ما اختلاف سنی را به مردان بزرگتر میگفتیم. ازدواج یک پسر جوان آن هم ایرانی با یک زن 90 ساله کمی نه، خیلی خیلی عجیب است و باید روانشناس در این رابطه نظراتش رو اعلام کنه.

ازدواج پسر جوان ایرانی با پیرزن میلیاردر انگلیسی ! + عکس عاشقانه

ازدواج پسر جوان ایرانی با پیرزن میلیاردر انگلیسی ! + عکس عاشقانه

ازدواج یک پسر جوان ایرانی در انگلیس با پیرزن ۹۰ ساله که همه را شگفت زده کرد. عجیب ترین آنجاست که این داماد کم سن اکنون پشیمان شده ولی شرط عجیبی که در عقد بین آن دو  وجود دارد مانع از جدا شدن پیر زن انگلیسی و جوان ایرانی شده است.

ازدواج پسر جوان ایرانی با پیرزن میلیاردر انگلیسی

ازدواج پسر جوان ایرانی با پیرزن میلیاردر انگلیسی

بر اساس گزارشات، بسیاری از مردم معتقدند که این داماد جوان ایرانی بر اثر فشار افکار عمومی از ازدواج خود پشیمان شده و به نظر می‌رسد پول مهم‌ترین انگیزه او برای ازدواج با این پیرزن ثروتمند انگلیسی بوده است. ولی با توجه به شرایط عقد مابین این زوج پیشیمانی هیچ فایده ای ندارد و اون نمی تواند از ازدواج خود سرباز زدند و باید به زندگی مشترک خود با این پیر زن ادامه دهد.