در این پست از سایت قیمت تتر و اخبار تتر قیمت تتر امروز دوشنبه 5 تیر 1402,قیمت لحظه ای تتر به تومان و دلار و ریال را قرار دادیم . قیمت تتر هم اکنون چقدره ؟ قیمت تتر الان چنده ؟ قیمت خرید و فروش تتر از صرافی های ایرانی چنده ؟ قیمت تتر به تومان و قیمت تتر به ریال و قیمت تتر به دلار چنده ؟ آیا قیمت تتر افزایش پیدا کرده است ؟ چرا قیمت تتر کاهش نمی یابد ؟ بهترین زمان برای خرید تتر چه زمانی است ؟ . برای دیدن قیمت لحظه ای تتر و آخرین قیمت تتر در ایران همراه ما باشید در استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با قیمت لحظه ای تتر در تاریخ امروز دوشنبه 5 تیر ماه 1402 …

تتر Tether

قیمت تتر: 50050 تومان

تاریخ: 1402/4/05 07:30
? روند: ثبات

? بالاترین قیمت: 50235 تومان
? کمترین قیمت: 50006 تومان

? دلار سبزه فردایی: 49,950 تومان

ارز دیجیتال تتر چیست؟

تتر چیست؟ تتر یک استیبل کوین پشتیبانی شده توسط دارایی‌های موجود در دنیای واقعی چون فیات و طلا است که در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی Tether عرضه شد. این کمپانی زیرمجموعه شرکت iFinex مستقر در هنگ‌کنگ است.

تتر (Tether) و USDT هر دو نام یک رمز ارز هستند.

هم‌اکنون USDT که مخفف United States Doller Tether است، محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین استیبل کوین دنیای رمز ارزهاست.

قیمت هر واحد USDT برابر است با یک دلار آمریکا و به صورت یک به یک با دلار پشتیبانی می‌شود.

رمز ارزهای دیگری هم هستند که به همین صورت دارای ارزش برابر با دلار هستند ولی تتر از جمله معتبرترین آن‌ها به شمار می‌رود چون توانسته اعتماد مخاطبانش را به دست بیاورد.

تیم سازنده و خالق تتر کیست؟

بر اساس اطلاعات موجود در سطح وب شرکت iFinex این ارز را اداره می‌کند و براک پیرس و کریگ سلرز از بنیان‌گذاران آن به شمار می‌روند.

خالق و سازنده ارز دیجیتال تتر

کریگ سلرز (سمت راست) و براک پیرس (سمت چپ) بنیان‌گذاران تترکریگ سلرز (سمت راست) و براک پیرس (سمت چپ) بنیان‌گذاران تتر

به طور کلی، تتر توسط علاقه‌مندان اوّلیه بیت کوین که استفاده از ارزهای فیات در دنیای دیجیتال و رمزنگاری تمایل داشتند تأسیس شد.

در سال ۲۰۱۴، این شرکت پلتفرم Tether.to را با هدف ایجاد تغییراتی در سیستم مالی سنتی و حرکت به سوی رویکردی مدرن، راه اندازی کرد.

 

تتر سعی کرده تا تیم خود را با افراد متخصص و مجربی در حوزه‌هایی چون امور مالی، تکنولوژی و بازاریابی سازماندهی کند و با تشکیل تیمی پویا و متعهد از سراسر دنیا، سیستم خود را بهبود ببخشد.

ارز دیجیتال تتر توسط چه کسانی ساخته شده است

البته که طبق اطلاعات موجود در وبسایت رسمی تتر و لینکدین تتر، در می‌یابیم که افرادی چون جی‌ال وان‌دِر‌وِلده (JL van der velde)، جیانکارلو دِواسینی (Giancarlo Devasini) و استوارت هوگنر (Stuart Hoegner)، به ترتیب سمت‌های مدیریت اجرایی، مدیریت مالی و سرپرستی مشاور کل را بر عهده دارند.

تتر چگونه کار می‌کند؟

ویژگی‌های تتر به عنوان یک استیبل کوین معتبر و شناخته شده، کاربردهای متنوعی برای آن ایجاد کرده است. به همین دلیل تتر یکی از پرکاربردترین ارزهای دیجیتال فعلی است.

در واقع تمام توکن‌های تتر (توکن‌هایی چون ₮USD و ₮EUR) بر بستر بلاک چین فعالیت می‌کنند امّا ارزش آن‌ها به طور پیوسته هم‌ارز با دارایی‌های موجود در دنیای واقعی خواهد بود. به سبب همین هم‌ارزی با فیات، این ارزها قبات قیمتی را ارائه می‌دهند و آن‌ها را استیبل کوین می‌نامیم.

تتر چگونه کار می کند

به طور کلی، همین پایداری قیمت موجب شده تا بسیاری از معامله‌گران استیبل‌کوین‌ها را نسبت به ارزهای دیگر ارجح قلمداد کنند.

چرا که از نوسانات کمتری برخوردار هستند و در فعالیت‌هایی چون استیکینگ، ریسک کمتری را شامل می‌شوند.