در این پست از سایت استار بورس STARBOURSE.IR آموزش طرز تهیه حلوای گل محمدی,دستور پخت سریع و راحت حلوای گل محمدی را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان دستور و آموزش طرز تهیه و پخت خوراکی و غذایی بسیار خوشمزه بنام حلوای گل محمدی را برایتان آماده کرده ایم.مواد اولیه طرز تهیه و پخت این غذا كره: 350 گرم، آرد: 500 گرم، روغن مایع: 150 گرم، عسل: 3 قاشق سوپ‌خوری، پودر قند: 280 گرم ، پودر گل محمدی: یك پیمانه و… که در ادامه هم اشاره هم با جزئیات بیان خواهیم کرد، می باشد. برای دیدن آموزش و طرز تهیه کامل و آسان پخت حلوای گل محمدی به صورت ساده و مختصر و مفید به ادامه مطلب مراجعه کنید. نظر خود را در مورد این غذا و خوراکی خوشمزه و لذیذ در قسمت دیدگاه ها برای ما بفرستید.

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش نحوه تهیه و پخت آسان و بی دردسر حلوای گل محمدی. . .

253680 501

میزان زمان تقریبی مطالعه: 30 ثانیه

حلوای گل محمدی

مواد لازم:

– كره: 350 گرم
– آرد: 500 گرم
– روغن مایع: 150 گرم
– عسل: 3 قاشق سوپ‌خوری
– پودر قند: 280 گرم
– پودر گل محمدی: یك پیمانه
– هل: یك قاشق چای‌خوری
– گلاب: یك پیمانه
– بادام پودر شده: یك پیمانه

 

 

???طرز تهیه???:

روغن مایع را همراه كره داخل تابه ریخته، آرد را اضافه كنید و مرتب هم بزنید تا آرد طلایی شود اما رنگ آن تغییر زیادی نكند. پودر بادام را اضافه كنید تا تفت بخورد.مواد را از روی حرارت برداشته، عسل و پودر هل را نیز اضافه كنید.وقتی از حرارت افتاد، پودر قند و پودر گل محمدی را به همراه گلاب اضافه كنید و مرتب هم بزنید تا مواد به‌صورت خمیر درآید. می‌توانید حلوا را داخل سینی پهن كنید و پس از سرد شدن قالب بزنید.

 

منبع:شبکه آشپزی

آموزش طرز تهیه حلوای گل محمدی,دستور پخت سریع و راحت حلوای گل محمدی,حلوای گل محمدی,حلوای گل محمدی خانم جمشیدیان,حلوا گل محمدی,حلواي گل محمدي,حلوایی گل محمدی,حلوای گل سرخ محمدی با گردو,حلوا با گل محمدی,تزیین حلوا گل محمدی,دستور حلوا گل محمدی,دستور پخت حلوای گل محمدی,حلوا با تزیین گل محمدی,تزیین حلوا با گل محمدی و پسته,طرز تهیه حلوای گل محمدی,تزیین حلوا با گل محمدی,تزیین حلوا با گل محمدی و پودر نارگیل,تزیین حلوا با غنچه گل محمدی,تزیین حلوا با گل محمدی ساده,تزیین حلوا با گل محمدی و بادام,ماسوره تزیین حلوا با گل محمدی,تزیین حلوا با پودر گل محمدی,تزیین حلوا با خلال بادام و گل محمدی,تزیین حلوا با خلال پسته و گل محمدی,طرز تهیه حلوا گل محمدی,دستور پخت حلوای گل سرخ,فیلم طرز تهیه حلوای گل محمدی

********************************