در این پست از سایت استار بورس STARBOURSE.IR ?آموزش طرز تهیه نودل با سس بادمجان,دستور پخت سریع و آسان نودل با سس بادمجان? را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان دستور و آموزش طرز تهیه و پخت خوراکی و غذایی بسیار خوشمزه بنام نودل با سس بادمجان را برایتان آماده کرده ایم.مواد اولیه طرز تهیه و پخت این غذا شامل 11 بادمجان، پوست کنده، برش داده شده 240 گرم قارچ، خرد شده ( یا عصاره قارچ الیت)
نمک 1 قاشق چای‌خوری 1 کنسرو گوجه فرنگی های خرد شده 450 گرم نودل گندم  1/4 فنجان ریحان تازه خرد شده
و… که در ادامه هم اشاره هم با جزئیات بیان خواهیم کرد، می باشد. برای دیدن آموزش و طرز تهیه کامل و آسان پخت نودل با سس بادمجان به صورت ساده و مختصر و مفید به ادامه مطلب مراجعه کنید. نظر خود را در مورد این غذا و خوراکی خوشمزه و لذیذ در قسمت دیدگاه ها برای ما بفرستید.           سایت استار بورس …                                                                                در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش نحوه تهیه و پخت آسان و بی دردسر نودل با سس بادمجان. . .

Eggplant Pasta 600x400 1

میزان زمان تقریبی مطالعه: 42 ثانیه

??نودل مرغ???

??????

مواد لازم:

2 قاشق غذاخوری کره
1 پیاز کوچک، خرد شده ( یا عصاره پیاز
1 کرفس، خرد شده
1 هویج، خرد شده
1 سیر خرد شده

??????

1 بادمجان، پوست کنده، برش داده شده
240 گرم قارچ، خرد شده ( یا عصاره قارچ الیت)
نمک 1 قاشق چای‌خوری
1 کنسرو گوجه فرنگی های خرد شده
450 گرم نودل گندم
1/4 فنجان ریحان تازه خرد شده

 

??????

 

???طرز تهیه???:

1-آرام پز را به اسپری آشپزی آغشته کرده، سپس کره، پیاز، کرفس، هویج و سیر را به آن اضافه کنید.
2-بادمجان، قارچ و 1 قاشق چای‌خوری نمک را به آن زده، هم بزنید. گوجه فرنگی را هم اضافه کرده به مدت 4 الی 6 ساعت روی حرارت قرار دهید. در حین پختن یک یا دوبار آن را هم بزنید.
3-در قابلمه ای آب را بجوشانید نودل گندم را به مدت 10 دقیقه در آن بریزید. سپس آن را در صافی ریخته تا آب آن خالی شود، نودل را به همراه سس بالا و ریحان میل نمایید.

 

منبع:شبکه آشپزی

?آموزش طرز تهیه نودل با سس بادمجان,دستور پخت سریع و آسان نودل با سس بادمجان?,نودل با بادمجان,نودل و بادمجان,نودل,نودلز,نودلز كوري,نودلیت,نودل چینی,نودلز بالخضار,نودل سبزیجات,نودل پنیری,نودل سامیانگ,نودل با تخم مرغ,نودلز بالدجاج,نودلز كوري حار,نودلز الكوري,نودلز خضار,نودلز الارز,نودلز كوري وردي,نودلز كوري زهري,نودلز كوري بالجملة,نودلز كوري بالجبن,نودلز كوري X4,نودلز كوري اسود,نودلز كوري كيمتشي,نودلز كوري اخضر,نودلز كوري في مصر,نودالیت,نودلیت کره ای,نودالیت مرغ,نودالیت برای بدنسازی,نودالیت گوشت,نودالیت الیت,نودالیت سبزیجات,نودالیت چیست,نودالیت خارجی,نودل چینی برای فالوده,نودل چینی دیجی کالا,نودل چینی تند,نودل چینی خرید,نودل چینی با سس سویا,نودل چینی قیمت,نودل چینی با سبزیجات,نودل چینی صورتی,نودل چینی چیست,نودلز بالخضار والصويا صوص,نودلز بالخضار والدجاج,نودلز بالخضار على الطريقة الصينية,نودلز بالخضار صحي,نودلز بالخضار الصيني,نودلز بالخضار ١٥ ثانيه,نودلز بالخضار والدجاج ديما حجاوي,نودلز بالخضار منال العالم,نودلز بالخضار واللحم,نودل سبزیجات با سس سویا,نودل سبزیجات آماده,نودل سبزیجات الیت,نودل سبزیجات کره ای,نودل سبزیجات چاق کننده است,نودل سبزیجات و مرغ,نودل سبزیجات با میگو,نودل سبزیجات تایلندی,نودل سبزیجات ساده,نودل پنیری کره ای,نودل پنیری سامیانگ,نودل پنیری و سوسیس,نودل پنیری با شیر,نودل پنیری ساده,نودل پنیری دیجی کالا,نودل پنیری تند,نودل پنیری الیت,نودل پنیری بدون شیر,نودل سامیانگ دیجی کالا,نودل سامیانگ پنیری,نودل سامیانگ رامن,نودل سامیانگ تند,نودل سامیانگ طرز تهیه,نودل سامیانگ جاجانگمیون,نودل سامیانگ کره ای,نودل سامیانگ کاسه ای,نودل سامیانگ نارنجی,درست کردن نودل با تخم مرغ

********************************