در این پست از سایت استار بورس STARBOURSE.IR ?آموزش طرز تهیه سوپ زرشک,دستور پخت سریع و ساده سوپ زرشک? را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان دستور و آموزش طرز تهیه و پخت خوراکی و غذایی بسیار خوشمزه بنام سوپ زرشک را برایتان آماده کرده ایم.مواد اولیه طرز تهیه و پخت این غذا شامل  سينه مرغ 300 گرم،جعفري خردشده 150 گرم،قارچ خردشده 100 گرم،رب گوجه‌فرنگي دو قاشق غذاخوري،آرد گندم دو قاشق غذاخوري،آب‌ليمو سه قاشق غذاخوري،زرشك 200 گرم، و… که در ادامه هم اشاره هم با جزئیات بیان خواهیم کرد، می باشد. برای دیدن آموزش و طرز تهیه کامل و آسان پخت  سوپ زرشک به صورت ساده و مختصر و مفید به ادامه مطلب مراجعه کنید. نظر خود را در مورد این غذا و خوراکی خوشمزه و لذیذ در قسمت دیدگاه ها برای ما بفرستید.

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش نحوه تهیه و پخت آسان و بی دردسر سوپ زرشک. . .

جو پرک با رب 1280x720 1

?سوپ زرشک?

???????????????????????????

مواد لازم برای تهیه سوپ زرشک:

 

سينه مرغ 300 گرم
جعفري خردشده 150 گرم
قارچ خردشده 100 گرم
رب گوجه‌فرنگي دو قاشق غذاخوري
آرد گندم دو قاشق غذاخوري
آب‌ليمو سه قاشق غذاخوري
زرشك 200 گرم
پياز يك عدد
هويج 100 گرم
سيب‌زميني 80 گرم
روغن مايع نصف پيمانه
نمك و فلفل به ميزان لازم

 

?????????????????????

 

???طرز تهیه???:

1. پياز را نگيني خرد كرده و با روغن سرخ مي‌‌كنيم.
2. مرغ را ريز خرد كرده و داخل پياز ريخته و تفت مي‌‌دهيم. آرد را هم مقداري با مواد سرخ كرده داخل آن آب مرغ يا گوشت مي‌ريزيم.
3. هويج و سيب‌زميني را نگيني خرد كرده و داخل آن ريخته و با حرارت ملايم به مدت دو ساعت مي‌‌پزيم.
4. بعد قارچ، نيمي از زرشك، نمك، فلفل و رب گوجه‌فرنگي را داخل سوپ ريخته وقتي سوپ جا افتاد آب‌ليمو و جعفري را اضافه كرده و با بقيه زرشك تزيين مي‌كنيم.

 

منبع:شبکه آشپزی

?آموزش طرز تهیه سوپ زرشک,دستور پخت سریع و ساده سوپ زرشک?,سوپ زرشک تبریزی,سوپ زرشک تبریز,طرز تهیه سوپ زرشک تبریزی,سوپ زرشک نواب ابراهیمی,سوپ زرشک با جو یا ورمیشل,سوپ زرشک مجلسی,طرز تهیه سوپ زرشک مجلسی,سوپ زرشک ورمیشل,سوپ زرشک نی نی سایت,سوپ زرشک ارومیه,سوپ زرشک با قارچ,سوپ با زرشک,سوپ مرغ با زرشک,سوپ مجلسی با زرشک,سوپ جو قرمز با زرشک,سوپ جو پرک با زرشک,تزیین سوپ جو با زرشک,سوپ ورمیشل با زرشک,تزیین سوپ با زرشک

********************************