کوکو برنج یکی از مقوی ترین و خوش طعم ترین کوکوها می باشد. این کوکو به دلیل اینکه ماده ی اصلی آن برنج است و برنج سرشار از کربوهیدرات می باشد، در افزایش انرژی بدن نقش بسزایی دارد. کوکو برنج ویتامین B1 مورد نیاز بدن را تامین می کند و در تنظیم قند خون، افزایش سوخت و ساز بدن، کنترل فشار خون، تقویت قلب و عروق و بهبود سیستم ایمنی نیز موثر می باشد.

فهرست دسترسی سریع

با این کوکو مقوی انرژی بَدنت رو زیاد کن!

با این کوکو مقوی انرژی بَدنت رو زیاد کن!

روش تهیه ی کوکو برنج

کوکوی برنج را می توانید از برنج هایی که از غذاهای روزهای گذشته باقی مانده اند، نیز درست کنید. روش تهیه این کوکو بسیار آسان است. در ادامه دستور پخت کوکو برنج به طور کامل برای شما عزیزان بیان شده است.

مواد لازم برای کوکو برنجی:

برنج پخته شده 1 کاسه کوچک
کدو متوسط 1 عدد
هویج کوچک 1 عدد
سیب زمینی متوسط 1 عدد
پیاز متوسط 1 عدد
جعفری و شوید 2 قاشق غذاخوری
نعناع خشک 1 قاشق مرباخوری
تخم مرغ 2 عدد
آرد سوخاری (پودر نان باگت خشک) 2 قاشق غذاخوری
آرد 3 قاشق غذاخوری
نمک و ادویه به مقدار لازم

طرز تهیه کوکو برنجی:

حدود 4-5 قاشق برنج را بپزید. وقتی پخت حدود 1 کاسه می شود. (می توانید از برنج سفید پخته ای که از غذاهای روز گذشته مانده است هم استفاده کنید) سیب زمینی، هویج و کدو را رنده کنید و خوب آب آن ها را بگیرید. شوید و جعفری تازه باید کاملا خشک و بدون آب باشند. شوید و جعفری تازه را ریز خرد کنید. (سبزی خشک هم می توانید استفاده کنید.) پس از آن پیاز را خیلی ریز خرد نمایید. همه ی مواد را با آرد، تخم مرغ و نعناع خشک مخلوط کنید. روغن داخل تابه که گرم شد، از مواد کوکو داخل تابه بریزید و با حرارت ملایم کوکو را سرخ نمایید.