تعبیر خواب آبنوس ، تعبیر خواب عصای آبنوس ،تعبیر چوب آبنوس و تعبیر دیدن آبنوس با موضوعات مختلف. آبنوس نام یک درخت است که شباهت زیادی به درخت گردو دارد و هم به چوب آن درخت آبنوس گفته میشود. شاعران زیادی آبنوس را به دلیل سیاهی و براق بودنش به ذلف یار تشبیه کرده اند. معبران آبنوس در خواب را به قوت و استحکام تعبیر کرده اند. در ادامه تعبیر کامل دیدن آبنوس در خواب را میخوانید.

تعبیر خواب آبنوس

تعبیر خواب آبنوس

تعبیر خواب آبنوس از منوچهر مطیعی تهرانی

  1. آبنوس در زندگي ما چوبي است محکم و گران قيمت و در خواب نيز به استحکام و قوت تعبير مي شود. برخي از معبران آبنوس را به بخل و حسد تعبير کرده اند و نوشته اند، داشتن شيئي خاص از چوب آبنوس که احساس کنيد به خود شما تعلق دارد بخل است و حسد.
  2. اگر عصايي از چوب آبنوس داشته باشيد بر مردي محکم و استوار اما خشک که سود او کمتر عايد ديگران مي شود متکي مي گرديد.
  3. اگر صندوق يا کمدي از چوب آبنوس ببينيد که در خانه شماست زني متشخص و مقتدر به زندگي شما قدم مي نهد ولي اگر آن شيئي را در جايي ناشناخته مشاهده نموديد زني با اين خصوصيات با شما برخورد مي کند.
  4. ديدن دري از چوب آبنوس برخورد و رو به رو شدن با مردي است محکم و استوار. اگر آن در بسته باشد نمي توانيد از آن مرد بگذريد و از او متنفع شويد ولي اگر باز باشد براي شما موثر و مفيد واقع مي شود.

تعبیر خواب آبنوس از امام جعفر صادق

دیدن آبنوس در خواب دلالت بر مردی دارد که صفات سختکوشی ، بر سر پیمان ماندن ، به ثروت رسیدن , و غیره به او مربوط می شود.

تعبیر خواب آبنوس از حضرت دانیال

تعبیر درخت آبنوس، مردی است که در کارش دچار سرگردانی و ناتوانی شده است، ولی بعضی از تعبیرگران گفته اند: تعبیرش زن یا «کنیزک» است.

تعبیر خواب آبنوس از محمد بن سیرین

اگر در خواب آبنوس ببیند دلیلش مردی است سختکوش در کار خود ، محکم با اراده و خلل ناپذیر ، بر سر پیمانش می ایستد ، توانگر می شود ، ثروت می اندوزد ، اما با همه صفات بخیل و خسیس , می شود و چیزی از او به کسی نمی رسد.

آبنوس درختی تناور چون درخت گردو است که در پاره ای از مناطق آفریقا و نواحی هند می روید و چوبش, به سختی و درخشان شدن مشهور است و سیاهی چوب آن که بر اثر قرار گرفتن تنه درخت در آب , زیبائی و برق خاصی می یابد در شعر شاعران متقدم به ذلف یار و غیره تشبیه شده است.

معنای دیدن عصا با چوب آبنوس در خواب

اگر عصایی از چوب آبنوس داشته باشید بر مردی محکم و استوار اما خشک که سود او کمتر عاید دیگران می شود , متکی می گردید. اگر صندوق یا کمدی از چوب آبنوس ببینید که در خانه شماست زنی متشخص و مقتدر , به زندگی شما قدم می نهد.

ولی اگر آن شیئی را در جایی ناشناخته مشاهده نمودید.زنی با این خصوصیات با شما برخورد می کند. دیدن دری از چوب آبنوس برخورد و رو به رو شدن , با مردی است محکم و استوار. اگر آن در بسته باشد نمی توانید از آن مرد بگذرید و از او متنفع شوید , ولی اگر باز باشد برای شما موثر و مفید واقع می شود.