اگر در خواب دیدید که جیغ می‌زنید نشان از خبری برای شما دارد. اگر در خواب از صدای جیغ بترسید خبر که به شما می‌رسد ناراحت کننده است ولی اگر از شنیدن آن دچار ناراحت نشوید خبری معمولی خواهد بود.

? اگرفردی در خواب ببینید که زنی جیغ زد اما او را نبینید نشان از آن دارد که این زن شما را فریب خواهد داد اما اگر آن زن را ببینید بیانگر آن است که روی تصمیم‌های شما تاثیر می‌گذارد.

? فردی  اگر در خواب ببیند که کسی جیغ می‌زند و به دنبال آن  به صدای آواز تبدیل می‌شود دوستی در مورد شما حرف می‌زند و به شما کمک می‌رساند یا خبری از یک دوست به شما خواهد رسید.

با توجه به آنکه هر فرد ممکن است در طول روز جیغ بکشد خواب فریاد کشیدن یا جیغ کشیدن بسیار رایج و پرتکرار است و تعابیر مختلفی از نظر معبران غربی و اسلامی در مورد آن ذکر شده است. پس اگر می‌خواهید تعبیر خواب جیغ زدن یا فریاد زدن را در خواب بدانید همراه ما باشید و ادامه مطلب را بخوانید.

تعبیر خواب جیغ و فریاد ترسناک

منوچهر مطیعی تهرانی: ترسیدن و ناراحت شدن از صدای جیغ بیانگر شنیدن خبری ناگوار به شماست البته اگر در مقابل این نوع جیغ‌ها ناراحتی ای از خود نشان ندادید خبری معمولی به شما خواهد رسید.

تعبیر خواب جیغ زن

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر صدای جیغ زنی را شنیدید که نتوانستید او را ببینید کسی شما را فریب می‌دهد و اگر او را دیدید زنی است که روی شما و اعمال شما و تصمیم‌هایی که می‌گیرید اثر می‌گذارد.

تعبیر خواب جیغ زدن امام صادق

شنیدن صدا و فریاد همه پرندگان خوب است مگر پرندگانی که مثل خفاش و جغد که شوم شمرده می شوند و شنیدن صدا و فریاد آنها اندوه و مصیبت است و اگر در خواب صدای فریاد مار را بشنوید معنی خواب شما ترس است.

شنیدن فریاد ملخ و زنبور در خواب ترس است و شنیدن فریاد قورباغه یعنی به ان جا می روی.

تعبیر خواب جیغ زدن از دیدگاه کارل گوستاو یونگ

?جیغ  زدن در خواب نمادی از خشم و ترس است. شما احساسی قوی را تجربه می کنید که درونتان نگه داشته اید.

اگر شما تلاش کنید جیغ بزنید اما صدایی خارج نشود بیانگر حس بی یاوری و ناامیدی شما در یک موقعیت است.

مهم نیست که چقدر سخت تلاش می کنید که توجه یک نفر را جلب کنید ، آنها نمی توانند صدای شما را بشنوند.

خواب روی سخت ارتباط برقرار کردن شما با این فرد اشاره دارد شما نیاز دارید فورا ترس ها یا احساساتتان را شناسایی کنید و در زندگی واقعی با این واقعیت روبرو شوید.

تعبیر برخی از مفسران درباره جیغ زدن در خواب

  1. ?جیغ زدن در خواب به این معناست که بیننده خواب احساسات زیادی را سرکوب می کند و جیغ او در خواب تلاشی برای بیان احساساتی است که ممکن است از گذشته باشد یا ترس از آینده.
  2. جیغ زدن با گریه نشانگر آغاز جدید و انتقال از یک چیز به چیز دیگر است
  3. دیدن فریاد دیگران در مقابل نشانگر بی فایده بودن شما در ارائه کمک است
  4. جیغ زدن در خواب ، اگر همراه با لباس سیاه و گریه باشد ، نشانگر اندوه است
  5. اگر بیننده خواب یکی از افرادی است که بسیار نگران هستند و به آینده خود فکر می کنند ، پس فریاد او در خواب این موضوع را نشان می دهد
  6. جیغ زدن اگر پشیمانی از یک گناه باشد ، لذت و لذت است
  7. دیدن اینکه سر یک دزد یا بزهکار فریاد می زنید ، نشانه سلامتی شماست
  8. اگر شخصی در خواب ببیند که در خواب فریاد می کشد و جوابی برای او وجود ندارد ، این نشان می دهد که او ناتوان است و در مواجهه با او مشکل دارد و ناامید شده و سعی در برقراری ارتباط با دیگران دارد.
  9. اگر بیننده خواب در خواب گریه می کند و خود را در حال اشک ریختن می بیند ، این نشانگر اشک شادی و خوشحالی است که در زندگی عادی او بر او جاری خواهد شد.
  10. دیدن شنیدن فریاد حیوانات ، با توجه به ماهیت حیوان در خواب ، نشانه خطرات است. وحشی یک حادثه جدی است ، و حیوان خانگی یک حادثه ساده است
  11. اگر دختر فریاد می زند و گریه می کند ، این نشانه خوشبختی اوست
  12. با دیدن فریاد ناراحتی شنوایی ، خواب نشان دهنده بیماری یکی از نزدیکان شماست
  13. دیدن کسی که بیش از دیگران با صدای بلند فریاد می زند ، مرتکب گناه می شود
  14. اگر چشم ها از اشک سرریز شد و آنها را نریخت ، این دلیل بر سود است
  15. اگر بیننده خواب یک زن است و او در خواب کودکی گریان می بیند ، این نشان می دهد که غریزه مادری او قوی است
  16. دیدن شنیدن فریاد یا جیغ کسی نشانه بسیاری از مشکلات ناشی از یک دوست است
  17. دیدن شنیدن فریادهای دیگران نشانه گیجی در وضعیت شماست

فریاد کسی که ببیند که بر سر یک قوم فریاد می زند ، پس دولت پیدا می کند ، و فریاد در کلمات اعراب حالت است ، و هر که به تنهایی فریاد بزند ، تشنگی و قدرت او ضعیف می شود ، و فریاد نشان دهنده فتنه به دلیل یک مصیبت است. از تخریب ، غرق شدن یا بیماری

اگر بیننده خواب بیند که در خواب فریاد می کشد ، این نشان دهنده دشواری هایی است که با آن روبرو است و درماندگی استرس را نشان می دهد و بیانگر احساسات ناشی از وقایع زندگی روزمره است.

شیخ طوسی گفته اند

اگر کسی خواب دیده باشد با خدای خود درد و دل می کند و نام خدا را با فریاد سر می دهد و به هر نحوی از او طلب یاری می کند ، به این علامت است که آینده ای روشن در انتظارش است و بخش بزرگی از گرفتاری هایش به تدریج حل می شود و او از ادامه ی زندگی اش شادمان و راضی خواهد بود !

علامه طباطبایی می گوید

اگر ببینی که همراه با گریه و زاری زیاد در حال داد زدن هستی و یا ناله می کنی به این علامت است که به زودی و به طور ناگهانی از شما طلب وام خواهند کرد و یا اینکه افرادی در زندگی به شما محتاج خواهند شد .