زن معمولی سعی می‌کنه تایید دیگران رو بگیره و همیشه همه رو از خودش راضی نگه داره اما ??‍زن آگاه اهداف و جزئیات زندگیش رو برای هر کسی توضیح نمیده. زن معمولی به هر رفتار و صحبتی واکنش نشون میده که به همه ثابت کنه چقدر همه چیز رو خوب می‌فهمه و درک می‌کنه اما زن آگاه زنیست که با هر کسی وارد بحث نمی‌شه و حتی گاهی سکوت کردن برای حفظ شان و شخصیت خودش انتخاب می‌کنه.

فهرست دسترسی سریع

زنان موفق جهان

زنان موفق جهان

زنان موفق جهان

زنان موفق جهان

??زن معمولی عاشق ایجاد صمیمت با تمام آدم‌های دور و نزدیک میشه حتی از صمیمی شدن با یه فرد توی ایستگاه اتوبوسم لذت می‌بره اما زن آگاه برای تمام روابطش خط قرمزهایی داره و با هر کسی که آرامش خودش و خانواده‌اش رو می‌گیره یا رفت و آمد نمی‌کنه یا به حداقل می‌رسونه.

زن معمولی لباس‌هاش رو جلوی خانم‌های دیگه عوض می‌کنه یا واسه شیر دادن بچه‌اش جلوی همه بدنش رو لخت کنه و میگه عیب نداره همه خانومیم اما زن آگاه موقع تعویض لباس به اتاق دیگه‌ای میره و اینجوری به بچه‌های خودش یاد میده که بدن هر کسی حریم شخصی اونه و باید از حریمش اول خودش مراقبت کنه.

زن آگاه اهل یادگیری?

?زن معمولی فقط درگیر روزمرگیه یا مشتاق بدونه که کی چی پوشیده؟ یا چیکار کرده و یا کجا رفته؟ اما زن آگاه تمرکزش روی رشد شخصی و خانوادگیشه. کتاب می‌خونه، کلاس میره و حتی توی اینستاگرام هم دنبال پیج‌های مفید و آموزشیه.

?زن معمولی با هر بار شکست کلاً بی‌خیال هدفش میشه اما زن آگاه هر شکست را مانند یک تجربه می‌بینه که کلی ازش چیز جدید یاد می‌گیره و بعد از هر شکست با اراده قوی‌تری برای رسیدن به هدفش تلاش می‌کنه.

?زن معمولی معمولی گوشی شوهرش رو چک می‌کنه. مثل یه کارگاه با شوهرش رفتار می‌کنه و منتظره تا یک روز مچ شوهرش رو بگیره اما زن آگاه مثل یک انسان بالغ راجع به دل نگرانی‌ها و احساساتش با شوهر شفاف صحبت می‌کنه و اگه مسائلشون حل نشد از کمک یک مشاور استفاده می‌کنه.

در جهان تنها یک فضیلت وجود داره و اون آگاهی هستش و تنها یک گناه وجود داره و اونم جهل می باشد. در این بین باز بودن و بسته بودن چشم‌ها تنها تفاوت میان انسان‌های آگاه و ناآگاه است.

زمانی که از احوال جسم ذهن و زندگی خود با خبر باشیم آن زمان است که معجزه اتفاق می‌افتد در نگاه مولانا و عارفانی نظیر او تلاش‌ها و رویاهای انسان سرتاسر طنز می‌باشد.

چرا که انسان به صورت ناخودآگاه در جستجوی چیزی است که پیشاپیش در وجودش نهفته است اما این نکته را درست زمانی متوجه می‌شود که به حقیقت می‌رسد. نه پیش از آن!