حنا فردین نوه پسری مرحوم محمدعلی فردین بازیگر نام‌آشنای قدیمی سینما و تلویزیون ایران است او در هفت سالگی پدربزرگ خود را از دست داد و از او خاطرات زیادی در ذهنش باقی نمانده اما خاطراتی از فیلم های او و رفت و آمد پدربزرگش به خانه شان را به یاد می آورد. حنا فردین یکی از افراد مشهور سینمای ایران به حساب می رود و مورد توجه رسانه ها قرار دارد وی در زمینه کارگردانی فعالیت می کند.

تحصیلات حنا فردین:

حنا فردین

حنا فردین

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد، تا کنون چند فیلم کوتاه را ساخته است و سابقه حضور در چند جشنواره کودک را دارد، دو فیلم او در جشنواره کودک جایزه گرفته است.

حنا فردین در مورد مرحوم پدر بزرگش می‌گوید :

حنا فردین

حنا فردین

اساتیدم در دانشگاه به پدربزرگم ارادت خاصی دارند و این برای من بسیار با ارزش است که در فضای آکادمیک چنین احساسی وجود دارد

بار مسئولیت بر دوش من بسیار زیاد است و به عنوان نوه فردین با برخوردهای محبت آمیز طرفداران پدربزرگم در همه جا روبرو می‌شوم.

نوه ی محمد فردین

نوه ی محمد فردین

پیشنهاد بازیگری زیادی از سوی کارگردانان به حنا فردین شده است که او بیشتر ترجیح می دهد در رشته ی خودش یعنی کارگردانی فعالیت داشته باشد تا بازیگری.

حنا فردین می گوید:

حنا فردین

حنا فردین

بار مسئولیت نوه فردین بودن خیلی بالاست، کارشناسی رشته کارگردانی از دانشگاه سوره را دارم، هفت فیلم کوتاه ساخته ام که دوتا جایزه گرفته اند. امیدوارم مثل پدربزرگم موفق باشم.

حنا فردین

حنا فردین