تعبیر خواب آرایش ، تعبیر آرایش کردن صورت در خواب ، تعبیر خواب آرایش چشم، تعبیر خواب آرایش دختر مجرد، تعبیر آرایش کردن مرد در خواب ، تعبیر خواب آرایش غلیظ، تعبیر خواب رفتن به آرایشگاه و تعبیر تمامی خواب های با موضوع آرایش را در این قسمت میخوانید. بعضی از معبران همچون لوک اویتنهاو  تعبیر آرایش کردن را موقعیت بسیار خوب تعبیر کرده اند. معبرین غربی میگویند اگر مردی در خواب ببیند که آرایش میکند یعنی دوست دارد شبیه کسی باشد و اگر مردی در خواب رژ بزند به دردسر میفتد.

تعبیر خواب آرایش

تعبیر خواب آرایش

تعبیر خواب آرایش از ابن سیرین

آرایش چشم در خواب نشان مال و منفعت است، اما اگر قصد از آرایش در خواب زیبایی و زینت باشد دلیل بر آن باشد که او خود را بیاراید و برای محبوب شدن و تعریف شنیدن چهره ای جز خود واقعی را نشان دهد.

تعبیر خواب آرایش کردن از ابراهیم کرمانی

تعبیر خواب سرمه، اگر بیند در چشم سرمه کشید، دلیل که صلاح دین جوید اگر بیند که از سرمه مقصودش زینت و آرایش است، دلیل که خویشتن را با امانت ودیندار به مردمان نماید تا عزیز گردد.

تعبیر خواب آرایش از منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید: آرایش چشن در خواب به ظاهر خوب است اما در باطن نه. سرمه کشیدن یا هر نوع آرایش چشم در خواب برای زنان خوب است اما برای مردان نشان از رسوایی و بد نامی دارد. آرایش چشم در خواب تلاش برای بینش بهتر در زندگی است.

تعبیر خواب ریمل: ریمل در واقع همان سرمه است و تعبیر سرمه را دارد. اگر در خواب ببینید که به چشم ریمل کشیده اید کاری می کنید که به ظاهر خوب است اما به نیت خوب نیست.

تعبیر خواب سرمه کشیدن مرد: اگر مردی ببیند که ریمل می مالد خوب نیست و اگر زنی ببیند ریمل می مالد و به نیت روشنایی چشم باشد نیکو است و به نیت آرایش غم و اندوه است.

تعبیر خواب آرایش صورت مرد: آرایش چهره، زیر ابرو برداشتن و ماتیک مالیدن به لب ها و همه این کارها که برای زنان مجاز و عادی است برای مردان در خواب خوب نیست و گویای بدنامی و رسوایی است.

نوشته اند که چشم در خواب دین است و سرمه روشنایی چشم است. برخی از معبران آن را مال و خواسته دانسته اند و معتقدند کسی که ریمل یا سرمه می مالد به مال و نعمت می رسد.

تعبیر خواب آرایش از آنلی بیتون

  • اگر زنی خواب ببیند از رژ گونه استفاده می‌کند. نشانه آن است که برای رسیدن به خواسته‌های خود دیگران را فریب می‌دهد.
  • اگر خواب ببینید زنی از رژ گونه استفاده می‌کند، علامت آن است که برای پیش بردن نقشه‌های مکارانه از شما سوء استفاده خواهد شد.
  • اگر رژ گونه را در خواب بر دست یا لباس خود ببینید، علامت آن است که در هنگام طراحی نقشه ای غافلگیر می‌شوید.
  • اگر خواب ببینید اثر رژ گونه از صورتتان محو می‌گردد، علامت آن است که در مقابل رقیب خود تحقیر خواهید شد.

تعبیرخواب آرایش برای خانم های مجرد

دیدن دختری که در خواب آرایش می کند، دلیل بر این است که با همه با احترام و ادب صحبت می کند، وقتی زن مجردی می بیند که در خواب از آرایش و لوازم آرایش استفاده می کند و او را زشت می کند، دلیل بر این است که صحبت می کند. در مورد آنچه در دل او نیست دیدن دختری که بعد از آرایش زشت شده است، دلیل بر این است که او بسیار ناسازگار است.

تعبیر خواب پاک کردن آرایش

معبرین غربی: این خواب نیاز شما به صادق بود با دیگران را نشان می‌دهد. نقابی که روی چهره خود گذاشته‌اید را برداشته و با شفافیت رفتار کنید. وقت آن است با حقایق پنهان روبرو شده و بپذیرید که چه کسی هستید. همچنین به دیگران اجازه دهید که خود واقعی شما را دریابند.

تعبیر خواب آرایش کردن صورت

آنلی بیتون می گوید: اگر کسی در خواب ببیند که با هر وسیله ای در حال آرایش کردن صورت خودش است یعنی او برای رسیدن به خواسته های خود دیگران را فریب می دهد.

اگر در خواب لوازم آرایش را در جیب خود داشته باشید یعنی در هنگام انجام کاری غافلگیر می شوید. اگر در خواب صورت خود را آرایش کردید اما تاثیری روی چهره تان نداشت، یعنی دیگران شما را باور ندارند (روی شما حساب باز نمی کنند) و این مساله شما را آزار می دهد و اعتماد به نفس تان را از بین می برد.

تعبیر خواب آرایش غلیظ

 آرایش غلیظ در خواب نشان دهنده یک رویداد و اتفاق خاص در زندگی است و پیش بینی می کند که قصد دارید شهرت و ثروت خود را افزایش دهید.

تعبیر خواب آرایشگاه زنانه

  • آنلی بیتون می گوید: اگر در خواب خود را در آرایشگاه دیدید یعنی اندکی به مال شما افزوده خواهد شد یا اینکه با دقت و تلاش به اهداف پیش روی خود می رسید.
  • اگر زنی در خواب ببیند که موهای خود را آرایش می کند به این معناست که دیگران قصد دارند آبروی او را هدف بگیرند، مو در خواب نماد هویت فردی است. اما اگر در خواب ببیند که موهای خود را به مدل های گوناگون تغییر می دهد یعنی به هر طریقی قصد در جلب توجه دیگران دارد.
  • اگر در خواب دیدید که برای زیبا کردن موهای خود به آرایشگاه رفتید تعبیرش این است که دوست دارید در زندگی تحول بزرگی ایجاد کنید و نگرش خود را نسبت به دیگران تغییر دهید. اگر در حال حاضر از زندگی خود راضی نیستید به شما توصیه می شود که حتما این کار را بکنید. اما اگر از آرایش موهای خود راضی نبویدید تعبیرش این است که بسیار ضعیف و ناتوان شده اید و اعتماد به نفستان را از دست داده اید. سعی کنید قدرت خود را زیاد کنید تا مشکلاتتان حل شود.
  • تعبیر آرایشگر بودن در خواب این است که قدرت بالایی در مشاوره و تحلیل و بررسی دیگران دارید و به همه کمک کنید که زندگی بهتری داشته باشند
  • گاهی این خواب نشانه آمادگی شمام برای تغییر مسیر زندگی و ایجاد تحول بزرگ و برنامه ریزی های قوی برای آینده است.

تعبیر آرایش کردن دیگران در خواب

اگر در خواب ببینید که کسی را آرایش می کنید به این معنی است که باید حقایق زندگی خود را بپذیرید و اجازه دهید دیگران خود واقعی شما را ببینند.

تعبیر خواب آرایش نداشتن

تعبیر خواب آرایش نداشتن به معنی ضعف و آسیب پذیری شماست. شاید کسی از پنهان کاری شما مطلع شده و قصد دارد این موضوع را فاش کند. به همین دلیل است باید با دیگران صادق باشید.