در ادامه عکس جشن تولد مریم مومن را خواهید دید. مریم مومن در اینستاگرام عکس‌هایی از جشن تولد ۲۵ ساله خود را منتشر نمود. او اظهار کرد که از آنجایی که تولدش در روز تاسوعا می‌باشد به همین خاطر تولدش را زودتر گرفته است. لباس پوشیده تولد او را خواهید دید.

مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن متولد ۶ مرداد سال ۱۳۷۷ در اردبیل می‌باشد. او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است که برای بار اول در ۵ سالگی جلوی دوربین رفته و ایشان با تئاتر ادامه داد و در سریال بانوی عمارت به یک شهرت یک شبه رسید.

مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن تنها فرزند خانواده می‌باشد و در شهر مشکین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمده است. ایشان می‌گوید با افتخار می‌گویم که ترک زبان هستم. از آنجایی که مریم مومن در دوران بچگی بسیار شیطان و بازیگوش بود پدرش او را در دوران کودکی به ترکی اوغلوم یعنی پسرم صدا می‌نمود.

مریم مومن

مریم مومن

او برای اولین بار در سال ۸۲ وقتی که 5 سال داشت در فیلم کوتاه پسر عموی پدرش بازی کرد و از همان جا علاقمند به بازیگری شد. مریم مومن که تنها فرزند خانواده می‌باشد پدرش نینواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است. والدین مریم مومن به شدت مخالف ورود او به عرصه بازیگری و انجام کارهای هنری بودند و تنها فردی که از او حمایت کرد که وارد عرصه بازیگری شود خاله او بود.

مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن که در کودکی بازیگری برایش جذاب بود به همین دلیل از سال دوم راهنمایی کارش را شروع کرد و در تمام این سال‌ها برای رسیدن به آرزویش تلاش نمود. با تئاتر دانشجویی فعالیت هنری خود را آغاز نمود تا اینکه در سال ۱۳۹۶ وقتی که ۱۹ سال داشت با قبولی در تست سریال بانوی عمارت در سال ۹۷ از شبکه سه سیما باعث مشهور شدن او و حسام منظور شد.

مریم مومن

مریم مومن

داستان بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه‌ای می‌باشد که از مقطع تاریخی دوره قاجار صحبت می‌کند که در لایه‌های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز پرداخته است.

مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن در مصاحبه ای گفت: فرزند طلاق هستم اگرچه الان طلاق خیلی مرسوم شده است اما در زمانی که من در یک محیط کوچکی تجربه کردم اصلاً راحت نبود و نگاه‌های مردم را متوجه می‌شدم.

مریم مومن

مریم مومن

من یک شبه بزرگ شدم آن هم در ۹ سالگی و زمانی که اوج بچگیم بود پشتیبان مادرم شدم و سعی کردم کسی به مادرم توهین نکند.

مریم مومن

مریم مومن

او برای بازی در بانوی عمارت سوارکاری یاد گرفت اگرچه از دوران کودکی هم عاشق اسب یونیکورن بود و اتاقش پر از عکس‌های این اسب رویایی است.
مریم مومن به گفته خودش معتاد لواشک و آلوچه خشک است.

مریم مومن

مریم مومن

او هنوز به صورت رسمی ازدواج خود را رسانه‌ای نکرده اما اذعان کرد که در یک رابطه عاشقانه است و دلش برای طرف که اول اسمش سین می‌باشد قنج می‌رود.

مریم مومن

مریم مومن

بعدها مشخص گردید که منظور خانم بازیگر سهیل قاصدی بازیگر می‌باشد. اما تاکنون هیچ خبری از ازدواج این دو بازیگر منتشر نشده است.

سهیل قاصدی

سهیل قاصدی