در ادامه عکس جدیدی از سحر زکریا را با تغییر چهره شدید او خواهید دید. سحر زکریا متولد ۲۸ آذر سال ۵۲ می‌باشد. او با بازیگری در مجموعه تلویزیونی در پناه تو در سال ۷۴ وارد دنیای بازیگری شد. سحر زکریا توانایی‌های خود را با بازی در نمایش‌ها و تئاترهای مختلف سنجید اما شاید از بازی در فیلم مردی از جنس بلور بود که به شهرت رسید و به تلویزیون بازگشت.

سحر زکریا

سحر زکریا

او در کپشن پست نوشت: گفتم غم تو دارم گفتاغمت سرآید. گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید. گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز. گفتا زخوبرویان این کار کمتر آید، غم ما هم بلاخره سر میاد ، ما هم دوباره می‌خندیم.

سحر زکریا

سحر زکریا

بازی در نقش همسر رابین هود در مجموعه قطار ابدی باعث شد او را به شهرت بالایی برساند. اما شاید به نظر می‌رسد که بازی در نقش کمدی در سریال پاورچین باعث شد که استعدادهای او کشف شود و به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

سحر زکریا

سحر زکریا

سحر زکریا با بازی در مجموعه تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد هزار چهره به کار خود ادامه داد و همچنین در مجموعه ویدیویی قهوه تلخ هم بازی کرد.

سحر زکریا

سحر زکریا

دلیل ازدواج نکردن سحر زکریا از زبان خودش: ازدواج نکردن به معنای فرصت نداشتن یا سرخوردگی نیست. وقتی که شما در سن ۴۰ سالگی هنوز ازدواج نکرده‌اید این نشان می‌دهد که کمی سختگیر هستید و مسائل کاری و تحصیلی در اولویت برای شما قرار داد یا اینکه فرد مورد نظرتان را پیدا نکردید به همین دلیل نباید به خاطر ترس از تنهایی و یا اینکه سایر دوستان شما متاهل شدند و شما هنوز مجرد هستید تن به هر ازدواجی دهید بلکه باید همیشه در یک مقام انتخابگر باشید.

متاسفانه بعضی از خانم‌ها بر اساس معیارهای اشتباه پای سفره عقد می‌شینند آنها نگاه مادی به ازدواج دارند و با همین امید به خانه بخت می‌روند که طرف مقابل آنها را از نظر مالی ساپورت کند.

یک زن در درجه اول می‌بایست دارای استقلال مالی باشد این مستقل بودن در همه موارد حتی مسائل مالی هم باید باشد.وقتی شما از نظر مالی مستقل باشید عزت نفس بیشتری دارید و دیگر راضی نیستید به خاطر حمایت مالی ازدواج کنید. پس ازدواج باید از سر عشق و علاقه اتفاق بیفتد به نظر من ازدواج جز چیزهایی است که ارتباط زیادی با سن موقعیت و یا هر چیز دیگر ندارد ازدواج در شرایط رخ می‌دهد و برای آن نمی‌توان برنامه‌ریزی منظمی در مورد زمان و وقوع آن داشت.

سحر زکریا

سحر زکریا

سحر زکریا متولد ۲۸ آذر سال ۵۲ در گیلان می‌باشد. شناسنامه‌اش متعلق به اراک است. مادر او گیلانی و از آنجایی که پدرش دوست داشت شناسنامه فرزندش به نام شهر خودش باشد شناسنامه او را در اراک گرفته است.

سحر زکریا هم موسیقی پاپ گوش می‌دهد و هم سنتی و کارهای آقای همایون شجریان و عصار را بسیار دوست دارد و از شنیدن آلبوم باران تویی گروه چارتار لذت می‌برد.

سحر زکریا بیشتر ورزش‌های رزمی مانند کیک بوکسینگ انجام می‌داد و بدنسازی و شنا را هم تجربه کرده است. او ورزش کردن را دوست دارد و گاهی انجام می‌دهد.  سحر زکریا در این مورد گفت: تا جایی که بتوانم ورزش می‌کنم اما گاهی وقتا به دلیل مشکلات کاری نمی‌توانم ورزش کنم و به رژیم غذایی خود توجه می‌کنم و سعی می‌کنم مصرفمواد چاق کننده را به کمترین میزان برسانم.