تعبیر خواب آتش پرست ، تعبیر دیدن آتش پرستی ، تعبیر بوسیدن آتش ،تعبیر سجده بر آتش و دیگر موضوعات آتش پرستی در خواب را در این بخش از استار بورس میخوانید. معبران تعبیر خواب آتش پرستی و تعطیم بر آتش را اطاعت کردن از انسانی بزرگ مقام و ظالم و خدمت به او تعبیر کرده اند. همچنین از دیگر تعبیر آتش پرستی در خواب بدست آوردن مال و اموال حرام میباشد. تعبیر پرستیدن آتش با توجه به شرایط بیننده خواب میتواند تغییر کند.

تعبیر خواب آتش پرست

تعبیر خواب آتش پرست

تعبیر خواب آتش پرستی از ابراهیم کرمانی

 تعبیرش جایگاه مردم احمق است.

اگر ببینی در آتشکده رفته ای و از آنجا چیزی بدست آورده ای، یـعـنـی به اندازه چیزی که بدست آورده ای خوار و ذلیل می شوی، ولی از بدی و ذلت نجات پیدا کرده و سرانجام از کار خودت پیشیمان می شوی.

اگر ببینی لباس روحانیان زرتشتی را پوشیده ای، یـعـنـی به افراد بددین و جاهل میل و علاقه داری.

تعبیر خواب آتش پرست از اسماعیل بن اشعث

اگر آتشی که می‌پرستی اخگر [پاره‌ای آتش] می‌باشد، یـعـنـی برای پول و مال و اموال به سراغ دین و مذهب می‌روی و مال و اموال حرام زیادی بدست می‌آوری.

تعبیر خواب آتش پرستی از حضرت دانیال

  1. اگر ببیند که آتش را پرستید و به آن سجده کرد ، دلیل آن باشد که به حاکم و پادشاه ستمگر تعظیم خواهد کرد و به خدمتش کمر خواهد بست که برایش طاقت فرسا خواهد بود.
  2. اگر ببیند به آتشدان سر تعظیم فرود می آورد، دلیل آن باشد که خدمت زنان کمر همت به میان خواهد بست.
  3. اگر ببیند بر اتش بوسه می زند و ان را می پرستد، تعبیرش چنان باشد که خبر چین و مامور آگاهی دهنده قدرت حاکم شدن را احتمال بسیار است.
  4. اگر ببیند در اتش می غلتد و از آتش زیانی به او می رسد ، تعبیر آن مطابق صورت پیشین است با این اضافه که سرانجام خطرناکی خواهد داشت.
  5. اگر در آتش می غلتید و در می یافت که آتش زیانی به او نمی رساند ، تعبیر چنان باشد که در کارگزاری قدرت حاکم به امنیت ، رفاه و آسایش روزگار خواهد رسید.
  6. اگر ببیند به آتش اندر می شود ، تعبیرش چنان باشد که به اندازه حضورش در آتش از پادشاه قدرت حاکم منفعت نصیبش خواهد.
  7. اگر کسی آتش بی دود در خواب بیند دلیل که به پادشاهی نزدیک شود و کار بسته او گشاده شود .
  8. اگر بیند که کسی وی را در آتش افکند و وی را سوخت دلیل کند که پادشاه بر وی ستم کند ، لیکن زود خلاصی یابد و بشارت و نیکوئی یابد .
  9. اگر بیند که آتش وی را نسوخت ، دلیل کند که روی به کراهت ، سفری کند اگر آتش را با تف و سوز بیند ، دلیل کند که از علت تب ، بیمار گردد اگر بیند که آتش اندام وی را بسوخت ، دلیل کند که به قدر آن سختگی وی را رنج و مضرت رسد
  10. اگر بیند که آتش در خانه وی افتاد و همه اندام وی را بسوخت و زبانه همی زد و از او سهم و ترس در دل او نیامده ، دلیل کند که محنت و مصیبت بدو رسد و سبب بیماری و ضعف بود ، چون سرما و طاعون و آبله و سرخچه و آن چه بدین ماند
  11. اگر بیند که از آن آتش فرا گرفت ، دلیل کند که به قدر آن ، از مال حرام به وی رسد اگر بیند که آتش را دود بود ، دلیل کند که به قدر آن مال حرام ، وی را به رنج و تیمار حاصل گردد یا جنگ و خصومت
  12. اگر بیند که از آتش ، گرمی به او رسید دلیل که کسی وی را در روز غیبت کند.

تعبیر خواب آتش پرستی از جابر مغربی

اگر ببینی از زرتشتی بودن و آتش‌پرستی پشیمان شدی و مسلمان گشتی، یـعـنـی از گناه و معصیت توبه می‌کنی و به کار خیر مشغول می‌شوی.

اگر ببینی با زرتشتی آمیزش کرده‌ای، یـعـنـی کارهای مادی و دنیوی تو منظم و رو به راه می‌شود.

تعبیر خواب آتش پرستی از امام صادق

اگر روحانی زرتشتی را ببینی، یـعـنـی به کارهای دنیوی فریفته و سرگرم می شوی و از آخرت غافل می مانی.