رانگون نوعی فینگر فود است که فوق العاده خوشمزه می باشد و روش تهیه ی بسیار آسانی دارد. این فینگر فود به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می شود. رانگون با پنیر خامه ای، پودر سیر، خمیر یوفکا و پیاز سبز (پیازچه) تهیه می شود و برای درست کردن آن نیاز به داشتن دستگاه سرخ کن نیست. به دلیل طعم عالی و روش تهیه ی آسان و سریع رانگون، می توانید در تمام مهمانی های خود در کنار سایر غذاها رانگون را هم تهیه کنید و با این غذای خوش طعم از مهمان هایتان پذیرایی نمایید.

رانگون، پیش غذای ساده و لذیذ (به روش رستورانی)

رانگون، پیش غذای ساده و لذیذ (به روش رستورانی)

روش تهیه ی رانگون

در این مطلب قصد داریم روش تهیه ی رانگون را آموزش دهیم. اگر دوست دارید پخت این غذای ساده را یاد بگیرید، تا پایان مطلب با استار بورس همراه باشید.

مواد لازم برای پخت فینگر فود رانگون:

  • پیاز سبز خرد شده ¼ پیمانه
  • پنیر خامه ای ۲۲۰ گرم
  • پودر سیر نصف قاشق چایخوری
  • نمک نصف قاشق چایخوری
  • خمیر یوفکا ۲۴ عدد
  • روغن سرخ کردنی به مقدار لازم

طرز تهیه پخت فینگر فود رانگون:

پیاز سبز، پنیر خامه ای، سیر و نمک را با هم ترکیب کنید و کنار بگذارید. لبه های خمیر یوفکا را با آب مرطوب کنید و یک قاشق از مواد را داخل آن بریزید. گوشه های خمیر را به سمت مرکز خمیر به همدیگر بچسبانید تا کاملا روی آن بسته شود. داخل تاوه روغن بریزید و روغن را تا ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید. خمیرهای آماده را داخل روغن بریزید تا سرخ شوند و به رنگ قهوه ای طلایی در آیند. سپس رانگون ها را بر روی دستمال کاغذی قرار دهید تا روغن آن کشیده شود. این کار را تا اتمام خمیرها انجام دهید و رانگون های آماده را داغ سرو کنید. رانگون های سرخ شده را می توانید با سس چیلی یا سس کچاپ میل نمایید.