افرادی که یارانه بگیر هستند از امروز منتظر واریز یارانه نقدی رمضان باشند، خبری بود که در فضای اینرنت منتشر شده بود و به گفته آنان قرار بر واریز یارانه به بیش از ۱۱ میلیون نفر بود. علاوه بر یارانه نقدی که بیستم هر ماه به حساب سرپرست خانواده واریز میشود یارانه ویژه ماه مبارک رمضان هم این ماه برای واجدین شرایط پرداخت خواهد شد. این خبر توسط ایرنا تکذیب شد.

واریز یارانه ویژه ماه مبارک رمضان

تصویری از خبری که در مورد واریز یارانه ویژه ماه مبارک رمضان منتشر شده

واریز یارانه نقدی رمضان از امروز

در این خبر نادرست آمده بود : با پیگیری آقای رئیسی و به منظور حمایت از اقشار محروم ، یارانه کمک حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضانبه مبلغ 150/000تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده به‌حساب بیش از 11 میلیون نفر از سرپرست خانوار واریز می‌شود.

تکذیب خبر یارانه ماه رمضان

به گزارش ایرنا، از دقایقی قبل خبری در کانال‌های مختلف فضای مجازی مبنی بر واریز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی به مناسبت ماه مبارک رمضان منتشر شده است و دست به دست می‌چرخد. در این زمینه «سیده طیبه حسینی» سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در گفت‌وگو با ایرنا درباره این خبر گفت: این خبر را تکذیب می‌کنیم و به هیچ عنوان مورد تایید نیست. وی تاکید کرد: یارانه ۱۵۰ هزار تومانی قرار نیست پرداخت شود، اما یارانه فروردین‌ماه در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.